Haluaisitko palvella asiakkaitasi vieläkin paremmin? Hanki helppokäyttöinen chat-sovellus nettisivuillesi

Chatbotit ovat tehokas työkalu, joka parantaa merkittävästi asiakaskokemusta, kasvattaa yhteydenottojen määrää ja lisää myyntiä. Se auttaa kävijöitä selvittämään asiakkaiden tarpeita sekä ohjaa kohti parasta ratkaisua. Anna chatbotin huolehtia asiakaspalvelusta puolestasi.

Mitä jos

Tehostaisit asiakaspalvelua chatilla?

Chatbot on halvin & tehokkain asiakaspalvelun kanava yritykselle

Chatbotit tarjoavat välitöntä tukea asiakkaille, nopeuttaen vastausaikoja ja parantaen asiakastyytyväisyyttä. Yli 69% kuluttajista valitsee chatbotit nopeiden vastausten takia. Chatbotit automatisoivat toistuvia tehtäviä, vähentäen tarvetta suurille asiakaspalvelutiimeille sekä ne ovat käytettävissä ympäri vuorokauden, tarjoten apua ja tietoa asiakkaille myös silloin, kun olet nukkumassa tai lomalla. Chatbotit toimivat myös myyntikanavana, suositellen tuotteita ja palveluita sekä ohjaten käyttäjiä ostoprosessin läpi.

Miksi hankkia chatbot?

Parempi asiakaspalvelu

Chatbotit palvelevat kävijöitä vuorokauden ympäri, tarjoten vastauksia yleisiin kysymyksiin ja ohjaamalla heitä läpi sivuston sisällön. Tämä parantaa käyttäjäkokemusta ja vähentää asiakaspalvelun ruuhkia, kun yleisimmät tiedustelut voidaan ratkaista automaattisesti. Chatbotilla palvelet asiakkaitasi nopeammin ja paremmin verkossa.

Säästää aikaa ja rahaa

Automaattinen chatbot vähentää asiakaspalvelun kustannuksia, sillä se hoitaa useita asiakas-palvelutehtäviä ilman, että tarvitsee palkata lisää henkilöstöä. Tämä vapauttaa yrityksen resursseja muihin kriittisiin toimintoihin. Chatbot on kuin virtuaalinen asiakaspalvelija – kuluttamatta omia resurssejasi asiakaspalveluun.

Kerää liidejä puolestasi

Chatbotin integroiminen osaksi nettisivustoa tehostaa liidien keräämistä merkittävästi tarjoamalla käyttäjille nopean ja vaivattoman tavan jättää yhteystietonsa. Tämä ei ainoastaan paranna asiakaskokemusta vaan myös tehostaa myyntitiimin työtä tarjoamalla laadukkaita liidejä vuorokauden ympäri.

Yli 47% kuluttajista on ostanut tuotteita chatbotin kautta

Hankkimalla chatbotin voit palvella yrityksesi nettisivun kävijöitä vuorokauden ympäri. Tämä mahdollistaa nopeiden vastausten antamisen yleisimpiin kysymyksiin, opastaa vierailijoita löytämään sopivat tuotteet tai palvelut ja välittää liidejä suoraan myyntitiimillesi. Chatbotit myös tarjoavat monia muita etuja yrityksille kuten paremman asiakaskokemuksen, kustannussäästöjä ja tehokkuuden lisäämistä. Ne ovat tärkeä osa nykyaikaista asiakaspalvelustrategiaa ja analyysien mukaan yritykset ovat pystyneet vähentämään jopa 70% puhelin-, chat- ja sähköpostitiedustelujen määrää chatbottien ansiosta.

Scroll to Top